top of page

Rakastan ideointia, visualisointia ja markkinointia – onhan se työtäni.
Toivon että portfolioni inspiroi ja vakuuttaa, sekä antaa käsityksen monipuolisuudestani. Tyytyväinen asiakas on paras suosittelija
ja ilokseni olen saanut kannustavia referenssejä tähän julkaistavaksi.
Kiitos teille!

"Sari-Marika suunnitteli yritykselleni logon ja visuaalisen ilmeen.
Sain kannustusta, hyviä neuvoja ja ideoita siihen, mitä aloittavan yrittäjän tulee tietää ja huomioida liittyen henkilöbrändäykseen, kotisivujeni sisällön ja rakenteen suunnitteluun. Sekä sivusto kuin logonikin näyttävät onnistuneesti minulta ja viestivät arvomaailmaani.
Olen hyvin tyytyväinen lopputulokseen ja saamaani palveluun."

 

Mirja Niemi

Lawyer at Oikon Oy

​

"Monikanavainen Wulff toivoi selkeyttä ja helppoutta markkinointiviestinnän tekemiseen.
Kun palvelumalleja on monia ja erityisesti digitaalisia viestintäkanavia tulee jatkuvasti lisää, on tärkeää, että visuaalisella olemassaololla on hyvät raamit.  Paperikauppana aloittanut ja toimistotarvikkeistaan tunnettu Wulff tekee nykyään maailmasta parempaa työpaikka kerrallaan. 
Uusi strategia ja tärkeimmät hankkeet haluttiin sanoittaa ja kuvittaa ja saada tärkeät viestit elämään symboleissa, väreissä ja kuvamaailmassa. 

Tarvitaan rohkeutta ehdottaa uutta ja nähdä toisin ja samalla tarkkaa korvaa kuunnella ihmisiä. Onnistunut uudistus sisältää elementtejä, jotka kertovat brändin lisäksi ihmisten tarinaa
ja jotka on helppo ottaa osaksi omaa arkea.  Saimme mitä halusimme.
Taitava AD osaa homman – kiitos Sari-Marika!"

 

Tarja Törmänen

viestintä- ja markkinointijohtaja, Wulff-Yhtiöt Oyj

​

​

"Yrityksemme ei ehkä ole suurimmasta päästä, mutta silti kokemus siitä että Ruisranne
on asiakkaana tärkeä, on kyllä välittynyt kaikesta tekemisestä. Kiire ei ole koskaan näkynyt ja aikataulut ovat pitäneet vaikka saatan olla yötyön takia välillä huonosti tavoitettavissa.
Jos omien kiireiden takia aktiivisuus on herpaantunut, on Sari-Marika asenteellaan saanut taas tarttumaan toimeen asiamme maaliin viemiseksi.

Sari-Marika on yhtenäistänyt ja uudistanut ilmeemme nettisivuista leipäpusseihin.
Nopeasti ovat syntyneet niin autoteippaukset kuin some-materiaalit. Itsellä ei ole mediatietämystä, ja olenkin voinut huoletta luottaa hommat Sari-Marikan käsiin.
Koen että hän ajattelee valinnoissaan yritykseni etua. Tyytyväisenä asiakkana palaamme
Sari-Marikan luo kun taas tarvis on!
"

 

Janne Arponen

Omistaja, Kotileipomo Ruisranne

​

​

"Vahva kansainvälistyminen, verkkokaupan kasvu ja sosiaalinen media vaativat meiltä jatkuvaa uudistumista, ajassa olevaa brändin mukaista markkinointiviestintää ja kiinnostavia visuaalisia sisältöjä. Sari-Marika on sisäistänyt Pomar arvot ja ollut mm luomassa brändi-uudistustamme brand bookin ja logo-uudistuksen muodossa. Sari-Marika on joustava, idearikas, aina ammattimainen ja aikataulut pitävät. Hänen kanssaan on äärimmäisen hyvä työskennellä, asiakkaana koen tulevani kuulluksi ja asiat tehdään aina hyvässä yhteishengessä maaliin asti. Niin kiireisen aikataulun some-sisällöt kuin hiomista vaativat painotyöt syntyvät Sari-Marikalta samalla varmalla ammattitaidolla.
Suosittelen Sari-Marikaa erittäin mielelläni."

 

Minna Peltomäki

Design Manager and Branding, Pomar

​

​

"Holiday Club tarjoaa unelmalomia, siksi markkinointiviestintämme tulee olla iloista ja inspiroivaa taktisia myyntiviestejä unohtamatta. Sari-Marika tuntee Holiday Club -brändin ytimen ja pystyy loihtimaan niin sesongin pääkampanjat kuin yksittäiset tarjousmateriaalit. Parhaiten Sari-Markan luovuus pääsee esiin erilaisten kampanjatunnusten ja visuaalisten kiteytysten parissa – hän kykenee lähestymään aihetta eri näkökulmista ja varioimaan ideoitaan, jolloin löytyy helposti se täydellinen ratkaisu. Sari-Marikan kanssa on helppo työskennellä, arvostan kovasti hänen täsmällisyyttään ja sitoutumistaan."

 

Hannele Berglund

CMO, Holiday Club

​

​

Sari-Marika työskenteli Suomen NLP-yhdistyksen Mieli-lehden taittajana vuosina 2017 ja 2018. Hän teki erittäin laadukasta taittoa kiireisissäkin olosuhteissa, ja uudisti lehden ilmeen entistä houkuttelevammaksi ja selkeämmäksi. Hänen taitto-ideansa olivat hauskoja ja omaperäisiä, ja usein hän onnistui luomaan todella merkityksellisen taittoratkaisun sellaisiinkin kirjoituksiin, jotka esimerkiksi pituutensa tai muotonsa puolesta olivat hankalia tai vaikeasti lähestyttäviä. Lisäksi hän onnistui paneutumalla juttujen sisältöihin löytämään hienosti tukevan kuvituksen sellaisiinkin artikkeleihin, joissa aihe ei sinänsä tarjonnut ilmeisiä kuvitusmahdollisuuksia, ja/tai kirjoittaja itse tai muu toimitus ei ollut kyennyt tuottamaan käyttökelpoisia kuvitusideoita.Sari-Marikan kanssa oli ilo työskennellä ja suosittelen häntä lämpimästi kaikkiin ammattitaitoista otetta edellyttäviin taittotehtäviin.

​

Jonni Roos

Mieli-lehden päätoimittaja 

​

​

"Tarvitsimme pikaisella aikataululla yhdistyksellemme uuden nimen, visuaalisen ilmeen ja sivuston. Suosituksesta käännyin Sari-Marikan puoleen. Hän saikin tiiminsä kanssa nopeasti kiinni siitä mitä ajoimme takaa.  Wisenose-logo  on raikas ja professionaali, kuten myös sivustomme: selkeä ja käyttäjäystävällinen. Olemme saaneet ilmeestämme positiivista palautetta myös kansainvälisiltä yhteistyökumppaneiltamme. Suosittelen mielelläni Sari-Marikaa."

 

Susanna Paavilainen

toiminnanjohtaja, Wise Nose – Suomen hajuerottelu ry

 

​

"Sari-Marika is an inspiring creative with excellent customer service mindset, exceptionally warm heart and productive hands on attitude. She understands the differences in people's thinking and has a wide perspective on life. Her unique way to create new things is holistic and elevating.
If you want to add special sparkle in your work, call for Sari-Marika.
"

 

Maaretta Tukiainen

CEO, author, designer, speaker, mentor, guest blogger, change coach and TV presenter at Moodit Oy

bottom of page